Adventure Quest: Nehézsége a parancssorok egyszerűségében rejlik (főnév+ige/irányok), de azért némi logikát is igényel. Amíg gondolkoztam, megettek a farkasok.
(Level 9, 1983)
Alien 8: Tündéri, kacsalábú tejesdoboz monokróm termekben, szúrós akadályok között kalandozik és nem túl nagy lendülettel ugrál.
(Ultimate Play The Game, 1985)
Android 1, The Reactor Run: A kék tégla szilárd, a piros bontható, az ellenség átlósan is mozog: itt a csavar, mi ugyanis csak egyenesen lőhetünk, icipici lőtávval...
(Vortex Software, 1983)
Android 2: Egy labirintusban kerülgetünk ellenségeket (kék) és civileket (piros), tekergő, életveszélyes kukacokat, illetve a hangulat fokozása végett aknákat. A két rész közül nekem ez tetszik jobban.
(Vortex Software, 1983)
Atic Atac: Túlélőhorror (!) egy igazán színpompás, felülnézetes kis kastélyban, ahol az ellenségek folyamatosan respawnolnak, elhalálozásunk helyén pedig megjelenik egy kereszt.
(Ultimate Play The Game, 1983)
Chuckie Eggs: Tojásokat kell gyűjtögetnünk Aldo’s Adventure-módra, miközben a kacsa mama szülői munkaközösség tiltakozik. A kedvencem a spectrumosok közül.
(A&F Software, 1983)
Automania: Szintén Aldo’s Adventure-ös beütéssel, borzalmas, recsegő zenére kell kikerülnöd a guruló kerekeket, potyogó csavarokat és mozgó platformokat, hogy összeszerelhesd a kocsidat.
(Micro-Gen Ltd, 1984)
Cobra: A Rodge-ra hajazó fickóra babakocsik, jetik, késes fiatalok és töltények támadnak a külvárosi éjszakában.
(Warner Bros., 1986)
Dizzy: Egy helyes, mosolygós tojással kell végiggurguláznunk a pályán, ami kaméleonként veszi fel annak a háttér színét, ami előtt éppen áll. Később a Yoshi's Islandben láthatunk rá utalást.
(Code Masters, 1987)
Folytatása következik!